»Sezona obiranja zgodb je s seboj pripeljala zavest o neizmerni življenjski energiji in preživetveni iznajdljivosti, ki jo je skozi zgodovino izkazala primorska regija.«
»Moj nono sicer ni glavni lik, je pa zagotovo eden močnejših likov v naši predstavi. On me je predvsem spodbudil in prepričal o tem, da lahko neki preprosti ljudje, ki znajo pripovedovati, dajo najboljše, najbolj iskrene in pristne vsebine.«
»To je komedija, v kateri ni ene čiste linije, ni enega ljubezenskega para, ampak je ena velika zmešnjava. Je kar precej parov, ki se približujejo in oddaljujejo med seboj. Veliko hrupa za nič je v resnici ta naš napor, da se prepoznamo, zbližamo, da uredimo naša čustva.«
»Ob branju igre se odpirajo številna vprašanja, kot so kakšna je razlika med realnostjo in fikcijo, kakšna je vloga umetnosti v sodobni družbi in v kolikšni meri je mogoče z njo vplivati na zavest družbe.«
»Lahko bi rekel, da smo opravili trikratno delo. Po navadi se igralec ukvarja z enim konceptom, eno predstavo, tukaj pa smo delali, kot da bi ustvarjali tri različne predstave s tremi različnimi koncepti in tremi različnimi estetikami.«
»Mit o Antigoni, pokončni in pogumni upornici, že od antike naslavlja temeljno vprašanje o nasprotju med nenapisanimi človeškimi zakoni in kodificiranimi zakoni države, med etiko in pravom.«
»Ta sezona je posvečena duševnemu zdravju, in sicer gre za vse te občutke, ki so priplavali na dan, ko smo bili zaprti, ko nismo vedeli, ali bomo imeli še službe ali ne, na političnem parketu je prišlo do precejšnje polarizacije in precej sovražnega govora.«
»Gre za izjemno zanimivo predstavo, zato ker govori o holokavstu na drugačen način. Ne govori o taboriščih, ampak o spominu na holokavst. Ukvarja se z našimi interpretacijami, s politično korektnostjo. Vesel sem, da sem lahko naredil to predstavo, saj je to drama, ki prinaša nek nov pristop k pripovedovanju zgodovine.«
»Jerebika se spretno igra z nostalgijo, s, če hočete, mitološkim izvorom sodobnega slovenstva, ki je pregovorno prej vaški kot meščanski. In prav s tem, ko družbeno travmo, politične, ideološke in psihološke vozle sodobne družbe prenese na ta na videz preprostejši model, nam omogoči, da jih razpremo in natančneje analiziramo.«